Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2011

Κέικ εμπλουτισμένο με βότανα


Χτες, λοιπόν, εκεί που καθόμουν όμορφα κι ωραία στον καναπέ μου κι έπινα το τσαγάκι μου, αισθάνθηκα ότι κάτι μου λείπει. Τι μου λείπει, τι μου λείπει; Μία φετούλα αφράτο κέικ να συνοδεύσει το ρόφημα μου! Δεν δυσκολεύτηκα και πολύ να σηκωθώ και να ανοίξω τα ντουλάπια μου, όπως καταλαβαίνετε.

Αλευράκι, λοιπόν, 500γρ, μία πλάκα βούτυρο (250γρ.), 4 αυγά, 400γρ.ζάχαρη, 250 γρ.γάλα, βανίλια ή ξύσμα πορτοκαλιού.

Αυτή είναι η κλασική συνταγή για το κέικ, όπως ίσως γνωρίζετε. Επειδή, όμως, μου καλομύριζε το τσαγάκι μου τόλμησα να το βάλω κι αυτό μέσα στη συνταγή!

Ετοιμάζετε, λοιπόν, μία κούπα ρόφημα. Και λέω ρόφημα διότι συνηθίζω να αραδιάζω όλα τα βοτάνια μου μέσα στην κούπα, μαλοτίρα και δίκταμο από την Κρήτη, χαμομήλι, τσάι του βουνού από το Πήλιο, τσάι πράσινο (που μου έχει φέρει μια φίλη από την Κίνα).

Θα βάλετε τα βοτάνια σας μέσα σε ένα μπρικάκι και θα ρίξετε μία κούπα βραστό νερό ή αναλόγως πόσες κούπες ρόφημα θέλετε να φτιάξετε (απλά θα αυξήσετε και την ποσότητα των βοτάνων). Θα σκεπάσετε το μπρίκι με ένα πιάτο να μην φεύγουν οι ατμοί και θα το αφήσετε για μερικά λεπτά να βγουν οι μυρωδιές τους. Θα το ξεσκεπάσετε και θα το σουρώσετε στο φλυτζάνι σας. Βάλτε και μια κουταλίτσα μέλι και η απόλαυση αρχίζει!

Την ίδια κούπα, λοιπόν, θα χρησιμοποιήσουμε και στο κεκάκι μας. Συμπληρώστε τα γραμμάρια του ροφήματος με γάλα ώστε να φτάσουν τα 250γρ υγρών που απαιτούνται. Μην αμελήσετε μαζί με τα βότανα σας να βάλετε και μια φλούδα πορτοκάλι, είναι ξεχωριστό το άρωμα.  


Χτυπάτε το βούτυρο με τη ζάχαρη και προσθέτετε τα αυγά ένα ένα. Ρίχνετε το υγρό και στη συνέχεια το αλεύρι.

Σε αυτή τη φάση μπορείτε να κάνετε διάφορες παραλλαγές γεύσεων.

Παραλλαγή #1 Συμπληρώστε μισή κούπα χυμό πορτοκάλι και άφθονο κακάο σε σκόνη για να έχετε ένα σοκολατένιο κέικ. Ρίξτε μέσα στη ζύμη κομματάκια σοκολάτας ή ακόμα λιώστε κομμάτια σοκολάτας με λίγο γάλα σε ένα μπρικάκι (ανακατέψτε γρήγορα για να μην κολλήσει) και ρίξτε το μέσα στη ζύμη.



Παραλλαγή #2  Ρίξτε μέσα στη ζύμη τριμμένο καρύδι σε μέγεθος που εσείς επιθυμείτε ή ακόμα και ολόκληρα καρύδια.



Παραλλαγή #3 Κρατήστε ένα μέρος της ζύμης λευκή και κάντε σοκολατένια την υπόλοιπη. Ρίξτε μέσα στη φόρμα την πρώτη γεύση και μετά τη δεύτερη και θα έχετε ένα δίχρωμο κέικ!


Αυτό το κέικ είναι εξαιρετική επιλογή για το γραφείο και το σχολείο, τα παιδικά πάρτυ και για τον καφέ με φίλους. Είναι πεντανόστιμο κι αν θέλετε ακόμα πιο έντονη γεύση των βοτάνων απλά αυξήστε τη δοσολογία. Προσοχή! μην το παρακάνετε και σας πικρίσει. Καλή σας απόλαυση!

Φιλιά, Φωτεινούλα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Chit chat!!!