Τρίτη, 1 Νοεμβρίου 2011

Σαρδέλες στο φούρνο με σκόρδο και μυρωδικά

Σήμερα στη λαϊκή βρήκα ωραιότατες σαρδελίτσες που με παρακαλούσαν να τις αγοράσω. "Πάρε με, πάρε με" μου έλεγαν κι από εκεί που ετοιμαζόμουν να μαγειρέψω κινέζικο για το μεσημέρι αποφάσισα να φτιάξω τις σαρδελίτσες.

Ρώτησα τον ευγενέστατο νεαρό που τις πουλούσε πως θα τις καθαρίσω και με 2 ευρώ είχα τα ψαράκια στο καλάθι μου.


Λίστα για ψώνια 
1 κιλό σαρδελίτσες καθαρισμένες
4-5 τμχ. φρέσκο κρεμμυδάκια
3 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένο
3-4 κλωννάρια μαϊντανό
αλάτι χοντρό
ελαιόλαδο
μία κουταλιά μουστάρδα
χυμό ενός λεμονιού
ρίγανη


Το καθάρισμα τους είναι πανεύκολο. Απλά κόβεις το κεφάλι και βγαίνουν και τα αντεράκια. Λέπια δεν έχουν. Όση ώρα έκανα να επιστρέψω στο σπίτι προσπαθούσα να σκεφτώ πως να τις μαγειρέψω για να μην είναι στεγνές αλλά ζουμερές.  

Έπλυνα, λοιπόν, και καθάρισα τα ψαράκια μου και τα έβαλα σε ένα πυρεξάκι. Έκοψα από πάνω το φρέσκο κρεμμυδάκι, το σκόρδο, πασπάλισα με το μαϊντανό και αλάτισα για τα καλά. Σε ένα σέικερ έβαλα μία το λάδι, τη μουστάρδα, και το χυμό λεμονιού. Τα χτύπησα καλά και με αυτό περιέλουσα τα ψάρια μου. Ανακάτεψα καλά να πάει πάνε παντού όλες οι μυρωδιές και έβαλα τα ψαράκια στο φούρνο για μισή ωρίτσα περίπου, όσο να φτιάξω τη σαλάτα μου.

Η μυρωδιά ήταν απερίγραπτη, από γεύση δεν συζητώ! Μπορείτε να βάλετε και λίγη ριγανούλα πάνω από τα ψαράκια αν θέλετε!

Φιλιά, Φωτεινούλα  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Chit chat!!!