Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2011

Λικέρ ρόδι, βουτιά στο κόκκινο


Προχτές μου έφερε μία τσάντα ρόδια ο πατέρας μου από τον κήπο μας γιατί τα παιδιά τρελαίνονται να τα τρώνε. ήταν όμως τόσα πολλά που φοβήθηκα μην μου χαλάσουν. "Γιατί δεν τα κάνεις ένα λικεράκι;" μου λέει. "Και γιατί δεν το κάνω;" σκέφτηκα.

Λίστα για ψώνια
700ml τσικουδιά ή άλλο λευκό ποτό
1κιλό σπόροι ροδιού
600γρ. ζάχαρη κρυσταλλική
1 ξυλάκι κανέλας



Καθάρισα, λoιπόν, τα σποράκια από 6 ρόδια περίπου, δηλαδή χρειαζόμαστε 1 κιλό σπόρους ροδιού. Η πλάτη μου είχε γίνει κομμάτια!!!

Πήρα ένα μεγάλο γυάλινο βάζο, νομίζω είναι 2 λίτρων, και έβαλα μέσα τους σπόρους του ροδιού, 600γρ. ζάχαρη, ένα ξυλάκι κανέλας και ένα λίτρο τσικουδιά. Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κι άλλο λευκό ποτό της αρεσκείας σας όπως βότκα.

Ξεχνάτε το βάζο στο μπαλκόνι για ένα μήνα να το βλέπει ο ήλιος ανακινώντας το καθημερινά για να λιώσει η ζάχαρη. Μετά από ένα μήνα σουρώνετε το ρόδι σας για να πάρετε μόνο το χυμό του, αφαιρείτε το ξυλάκι κανέλας και βάζετε σε όμορφα μπουκάλια στο μπαράκι σας. Μπορείτε να λιώσετε το ρόδι όσο περισσότερο μπορείτε για να πάρετε όλο το χυμό του.

Φιλιά, Φωτεινούλα

1 σχόλιο:

  1. ποτακια και μαρμελαδες με μπαχαρικα απαιχτα μπραβοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο τα αλλα σιγα σιγα καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Chit chat!!!