Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2011

Ζαχαρένιο ή Αλατισμένο Ποπ Κορν


Εδώ και πάρα πολύ καιρό μου ζητούσαν τα παιδιά μου να τους φτιάξω ποπ κορν αλλά οι μοναδικές συσκευασίες παρασκευής ποπ κορν που έβρισκα στο σούπερ μάρκετ απαιτούσαν τη χρήση φούρνου μικροκυμάτων, τον οποίο δεν διαθέτω! 

Τις προάλλες, λοιπόν, κατά τη διάρκεια της καθιερωμένης μου βόλτας στο σούπερ μάρκετ βρήκα συσκευασία με κόκκους καλαμποκιού στο τμήμα με τους ξηρούς καρπούς. Τέλεια!

Και να πως φτιάχνουμε το αγαπημένο μας ποπ κορν στο σπίτι με ελάχιστο κόπο και σε ελάχιστο χρόνο. Ζεσταίνουμε μπόλικο λάδι, όπως μου εξήγησε η κουμπάρα μου που στη χώρα της τη Μολδαβία τα παιδιά μεγαλώνουν με ποπ κορν, σε μια μεγάλη κατσαρόλα και βάζουμε μισό φλυτζάνι καλαμπόκι, αλατίζουμε καλά και κλείνουμε γρήγορα την κατσαρόλα.

Προσωπικά χρησιμοποίησα τη χύτρα μου για να εξασφαλίσω ότι το καπάκι θα μείνει στη θέση του. Επίσης, εάν βάλετε μέσα όλη την ποσότητα, όπως το έκανα εγώ δυστηχώς την πρώτη φορά, το ποπ κορν θα φουσκώσει και οι κόκκοι που βρίσκονται στον πάτο της κατσαρόλας δεν θα έχουν χώρο για να κάνουν "ποπ"! Όταν δεν ακούτε άλλα ποπ, αποσύρετε την κατσαρόλα από το μάτι της κουζίνας, ρίξτε κι άλλο αλάτι εάν το θεωρείτε απαραίτητο και ανακατέψτε καλά.

Επίσης, μπορείτε να κάνετε γλυκό ποπ κορν όπως το τρώνε στην Κίνα! Κατά τον ίδιο τρόπο παρασκευάζετε το ποπ κορν, απομακρύνετε την κατσαρόλα από τη φωτιά και πασπαλίζετε με πολλές, μα πάρα πολλές κουταλιές ζάχαρη ανακατεύοντας συνεχώς για να μην κολλήσει η ζάχαρη στον πάτο της κατσαρόλας. Θα μπορούσατε να το αδειάσετε σε ένα μπωλ και να το ανακατέψετε εκεί για περισσότερη ασφάλεια.

Δοκιμάστε αν σας ικανοποιεί η ποσότητα αλατιού ή ζάχαρης που έχετε ρίξει και προσθέστε κι άλλο εφόσον το απαιτεί ο ουρανίσκος σας! 

Τώρα το ποπ κορν σας είναι έτοιμο! Σερβίρετε και απολαύστε την αγαπημένη σας ταινία!!!

Εάν σας περισσέψει, μην το πετάξετε! Βάλτε το μέσα σε ένα σακουλάκι, κλείστε το καλά και την επόμενη μέρα είναι το ίδιο νόστιμο!!!

Φιλιά, Φωτεινούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Chit chat!!!