Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2011

Ριζότο θαλασσινών σε ζωμό ψαριού με γαρίδες


Απλά Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο!!!!

Δεν μπορούσα με τίποτα να φανταστώ ότι ένα ρυζότο θα μπορούσε να είναι τόσο νόστιμο!!! Ένιωθες ότι είχες βουτήξει μέσα στη θάλασσα και ρούφαγες όλο το ιώδιο που βρισκόταν γύρω σου!!!

Πάμε γρήγορα όμως να πούμε πως θα το ετοιμάσουμε γιατί μου τρέχουν τα σάλια. Καταρχήν, είχα κρατήσει περίπου ένα λίτρο ζωμό από ψάρι λαβράκι που είχα φιλετάρει και είχα κρατήσει τα κόκαλα και τα είχα βράσει. Σας συνιστώ να το κάνετε κι εσείς!

Έβρασα ξεχωριστά άλλο ένα λίτρο ζωμό, περίπου, από γαρίδες τις οποίες τις χρησιμοποίησα για να κάνω Thai shrimp balls, δες εδώ
http://oikaliteressyntagesmou.blogspot.com/2011/11/thai-shrimp-balls.html

Ψιλοκόβω και σοτάρω σε μία κουταλιά βούτυρο, μέσα σε ένα βαθύ τηγάνι, ένα πράσο, 1-2 κρεμμυδάκια φρέσκα και μία σκελίδα σκόρδο. Προσθέτω 1 φλυτζάνι ρύζι Arborio και το σωτάρω κι αυτό να γυαλίσει. Ένα φλυτζάνι ρύζι θα σας φτάσει οριακά για 4 άτομα διότι το ρυζότο αποτελεί κυρίως πιάτο συνήθως.

Σβήνω με 1 φλυτζάνι λευκό κρασί και αφού μειωθεί αρχίζω να ρίχνω μία - μία κούπα από το θαλασσινό ζωμό μου (φυσικά νωρίτερα έχω φροντίσει να αναμίξω το ζωμό θαλασσινών με το ζωμό της γαρίδας). Στην περίπτωση που το ζωμό τον ετοιμάσω εκείνη τη στιγμή μπορώ να βάλω στο ρυζότο μου ψάρι ή γαρίδα από αυτό που έχω βράσει αφού το έχω μαδήσει με τα χέρια.
Συνεχίζω να ανακατεύω και να ρίχνω το ζωμό φλυτζάνι φλυτζάνι. Χρειάζονται περίπου 3 φλυτζάνια ζωμό ανά φλυτζάνι ρύζι. Αν σας σωθεί ο ζωμός μπορείτε να προσθέσετε βραστό νερό, όχι κρύο, γιατί θα σταματήσει ο βρασμός του ρυζιού. Παράλληλα, αλατίζω πολύ καλά και δοκιμάζω για να σιγουρευτώ πότε είναι έτοιμο. Το ρύζι πρέπει να είναι μαλακό, ζουμερό και al dente. Μόλις είναι έτοιμο το ρύζι, αποσύρω από τη φωτιά και προσθέτω μπόλικη παρμεζάνα και ανακατεύω. 

Σερβίρω αμέσως!

Φιλιά, Φωτεινούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Chit chat!!!