Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2011

Μακαρόνια με κιμά και τριμμένο ξηρό ανθότυρο Κρήτης


Τέλειο το μεσημεριανό μου σήμερα και πάνω απ'όλα το καταυχαριστήθηκαν τα παιδιά!

Να ξεκινήσω να σας περιγράφω; Αν και πιστεύω ότι οι περισσότεροι από εσάς ξέρετε πως φτιάχνονται τα μακαρόνια με κιμά, στις λεπτομέρειες παίζεται η διαφορά.

Καταρχήν επιλέγω μακαρόνια Νο5, δηλαδή μεσαίου πάχους και τα βράζω΄σύμφωνα με τις οδηγίες στο κουτί, συνήθως 7-8 λεπτά. Μέσα στο αλατισμένο νερό που βράζουν τα μακαρόνια βάζω ένα κουταλάκι λάδι για να μην κολλήσουν. Μόλις είναι έτοιμα τα σουρώνω, ΔΕΝ τα καταβρέχω με κρύο νερό, και τα ξαναβάζω στην κατσαρόλα αφού έχω κάψει μια κουταλιά βούτυρο ή λάδι. Τα μακαρονάκια μου είναι έτοιμα!

Για την σαλτσούλα μου θα χρειαστώ φυσικά κιμά, ένα κρεμμύδι ξερό ψιλοκομμένο, ένα σκόρδο ψιλοκομμένο, ένα ξύλο κανέλας, 3 καρφάκια γαρύφαλο, 3 τμχ μπαχάρι, αλάτι και πιπέρι, και φυσικά κόκκινη σάλτσα.
Ξεκινάω να τσιγαρίζω το κρεμμύδι και το σκόρδο σε μπόλικο καυτό λάδι και έπειτα ρίχνω μέσα τον κιμά όπου τον τσιγαρίζω ώσπου να αλλάξει χρώμα και από κόκκινος να γίνει καφέ όλος!

Ρίχνω λίγο νερό και αφήνω να βράσει για κάνα τεταρτάκι. Έπειτα ρίχνω μέσα μία συσκευασία σάλτσας ντομάτας χυμό ή κονκασέ ή τρίβω 2 - 3 φρέσκιες, ώριμες ντομάτες. Στην περίπτωση που βάλετε φρέσκιες ντομάτες θα βάλετε και λίγο ζάχαρη για να σπάσει την ξινίλα. Σε αυτό το σημείο μπορείτε να ρίξετε και μια κουταλίτσα πελτέ γιαν κοκκινίσει περισσότερο. Συμπληρώνεται λίγο νεράκι ακόμα και ρίχνετε μέσα τα μυρωδικά, αλάτι, πιπέρι, γαρύφαλλο, μπαχάρι και κανέλα. Ανακατεύετε καλά, χαμηλώνετε τη φωτιά και αφήνετε τη σάλτσα να βράσει για μισή ώρα περίπου μέχρι να βράσει ο κιμάς για τα καλά. Προσέχετε μην σας κολλήσει ανακατεύοντας τον κιμά κατά το βράσιμο σε διαστήματα και προσθέτοντας νερό εφόσον χρειάζεται.

όταν ετοιμαστεί και ο κιμάς σερβίρετε το φαγητάκι σας. Τρίβετε στο χοντρό τρίφτη μέσα στο πιάτο το ξηρό ανθότυρο και από πάνω βάζετε ΟΣΑ μακαρόνια θέλετε. Ρίχνετε από πάνω τη σάλτσα και βάζετε κι άλλο τυράκι... μπόλικο! Μμμμ, καλοφάγωτο!!!

Φιλιά, Φωτεινούλα

4 σχόλια:

  1. sta kanelonia einai teleia,mono pou den vriskw pou8ena kshro an8otyro krhrhs gia na valw,pou briskeis;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βασικκά εγώ το φέρνω από την Κρήτη διότι κατάγομαια πό εκεί και πάω κα΄θε χρόνο. Αγοράζω, λοιπόν, μπόλικο και το έχω για όλη τη χρονιά μια που δεν χαλάει. Εδώ Αθήνα φαντάζομαι θα βρεις στα μαγαζιά με παραδοσιακά πρﴨιόντα ή στα Σούπερ Μάρκετ. Δεν έχω ψάξει για να είμαι ειλικρινής γιατί δεν χρειάστηκε.
    Φωτεινούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Chit chat!!!