Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2011

Τραγανά μπισκότα βουτύρου με αμύγδαλο φιλέ


Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή ήμουν λίγο επιφυλακτική με αυτή τη συνταγή διότι έχω συνταγές για μπισκότα που είναι εξαιρετικές. Είπα όμως να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό και δικαιώθηκα!

Θα χρειαστείτε 1 κούπα βούτυρο (ήτοι μία πλάκα) λιωμένο, όσο πιο μυρωδάτο τόσο το καλύτερο. Θα χτυπήσετε το βούτυρο με 1 κούπα ζάχαρη άχνη - ή και λίγο περισσότερο - να αφρατέψει και θα προσθέσετε κοσκινίζοντας 2 κούπες αλεύρι (250 γρ.), λίγο αλατάκι, μία βανίλια και ένα σφηνάκι χυμό λεμόνι. Πλάθετε καλά το μίγμα σας και το αφήνετε λίγο να ξεκουραστεί και να σφίξει. Μπορείτε να το βάλετε και στο ψυγείο για λίγη ώρα για να σφίξει η ζύμη. 

Εγώ φρόντισα χτες και προμηθεύτικα χύμα βανίλια από γνωστό κατάστημα μπαχαρικών την οποία θεωρώ καλύτερη από τη συσκευασμένη των Σουπερ μάρκετ.

Βγάζω τη ζύμη από το ψυγείο και φορμάρω τα μπισκότα μου σε πάχος ενός εκατοστού περίπου και μπήγω φιλέ αμύγδαλο στο κέντρο. Μην κάνετε τη ζύμη λεπτή διότι ούτως ή άλλως θα απλωθεί μόλις μπει στη ζέστη του φούρνου και τα μπισκότα θα μεγαλώσουν και θα ενωθεί το ένα με το άλλο.

Έχω προθερμάνει το φούρνο μου στους 190ο και βάζω το ταψί μέσα στο φούρνο να ψηθούν τα μπισκότα για είκοσι λεπτά περίπου μέχρι να ροδίσουν.
Βγάζετε τα μπισκότα από το ταψί με μια σπάτουλα διότι είναι μαλακά και εύκαμπτα και τα αφήνετε να κρυώσουν καλά πριν αρχίσετε να τα τρώτε! Αν προλάβετε να αντισταθείτε... 

Φιλιά, Φωτεινούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Chit chat!!!