Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2011

Μπιφτεκάκια με πικάντικη σάλτσα πράσου με ροκφόρ και δυόσμο

Σήμερα έκανα μπιφτέκια για τα παιδιά με άγριο ρύζι αλλά εμένα κάτι μου έλειπε από το πιάτο. Μια σαλτσούλα ένα κάτι τις, βρε παιδί να μου νοστιμίσει και να μου αλλάξει τη γεύση.

Ε, πήρα δυο μισά πράσα που είχα στο ψυγείο και δεν ήξερα τι να τα κάνω και τα πάντρεψα με μια συσκευασία ροκφόρ. Delicious! 

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.



Πλάθω τα μπιφτεκάκια μου όπως αναφέρεται στη συνταγή εδώ

Επίσης, στον κιμά των μπιφτεκιών μπορείτε να προσθέσετε για περισσότερο άρωμα κύμινο ή και κάρυ.

Εν πάσει περιπτώσει, όση ώρα ψήνονται τα μπιφτέκια μου στο φούρνο ετοιμάζω το ρυζάκι μου και τη σαλτσούλα μου.

Για ρύζι επέλεξα το άγριο ρύζι των Ινδιάνων του Καναδά (θα το βρείτε στο σούπερ μάρκετ) που είναι μία μίξη λευκού και μαύρου ρυζιού και το αγαπάνε τα παιδιά μου. Είναι και υγιεινό διότι δεν θέλει κάψιμο με βούτυρο. Μην ξεχάσετε όταν βράζετε το ρύζι να ρίξετε μέσα 2-3 παγάκια ζωμό λαχανικών που έχετε ετοιμάσει.

Συνταγή για το ζωμό λαχανικών θα βρείτε εδώ

Κόβω ένα ολόκληρο πράσο σε ροδέλες, το λευκό και το πράσινο στέλεχος, και το βράζω στο κατσαρολάκι μέχρι να μαλάκωσει, περίπου μισή ώρα, χωρίς να το αλατίσω. Χρησιμοποιώ το σινουά ή ένα σουρωτήρι για να σουρώσω το ζωμό του και να πάρω τα λιωμένα κομμάτια του πράσου. Το ζωμό μην το πετάξετε! Μπορείτε να κάνετε πολύ ωραία σουπίτσα αλλά αυτό από αύριο!

Όπως, λοιπόν, έχετε σουρώσει το πράσο σας και έχετε πάρει το πράσο μισολιωμένο, το ξαναβάζετε σε ένα κατσαρολάκι και ρίχνετε μέσα το ροκφόρ σε κομμάτια για να λιώσει. Ανακατεύετε καλά και συμπληρώνετε με λίγο γάλα για να μην σας κολλήσει η σάλτσα στον πάτο της κατσαρόλας. Όταν ομογενοποιηθούν τα υλικά πασπαλίζετε με ξέρό δυόσμο τόσο όσο να σας ικανοποιεί το άρωμα του και ρίχνετε και λίγο πιπεράκι. Αλατάκι δεν είναι αναγκαίο να βάλετε διότι το ροκφόρ είναι πολύ αλμυρό αλλά αν εσείς θέλετε δεν θα σας χαλάσω το χατίρι.

Σερβίρετε στο πιάτο το ρύζι με τα μπιφτέκια και ρίχνετε τη σάλτσα σας πάνω από τα μπιφτέκια. Ένα ποτηράκι λευκό κρασί να σβήνει την αψάδα του ροκφόρ θα ήταν ιδανικός συνδυασμός πιστεύω.

Φιλιά, Φωτεινούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Chit chat!!!