Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2011

Λαχταριστό γλυκάκι με το χτεσινό κέικ, φρούτα και κρεμ πατισερί


Έχει πέσει πολύ δουλειά σήμερα στην κουζίνα μου!!! Τελευταία ενημέρωση για σήμερα σας το υπόσχομαι, δεν θα σας κουράσω άλλο. Δεν μπορώ να αντισταθώ να μοιραστώ μαζί σας αυτή μου την έμπνευση.

Πριν από λίγες μέρες είχα φτιάξει ένα κέικ αλλά δεν καταφέραμε να το φάμε κι έτσι το είχα βγάλει στην κατάψυξη. Σήμερα το πρωί που με είχε πιάσει υπογλυκαιμία (χα,χα,χα) το έβγαλα από την κατάψυξη και το καημένο περίμενε υπομονετικά στον πάγκο της κουζίνας μέχρι να μου έρθει η έμπνευση. Και ήρθε! Απογευματινή ώρα!

Ετοιμάζουμε κρεμ πατισερί ή χτυπάμε με κρύο γάλα ένα από τα φακελάκια έτοιμης κρέμας που υπάρχουν στα σούπερ μάρκετ. Προσωπικά προτιμώ την κρεμ πατισερί αλλά μια και είχα ένα φακελάκι κρεμ ντελίς με άρωμα καπουτσίνο σκέφτηκα να μην το αφήσω άλλο να μου πιάνει το ντουλάπι.

Σε ένα ψηλό ποτήρι ρίχνω 4-5 κυβάκια 1x1εκ. στον πάτο του ποτηριού και ραντίζω με κονιάκ. Ρίχνω από πάνω μια κουταλιά κρέμας. Από πάνω κομμάτια πορτοκαλιού (ή κάποιο άλλο φρούτο της αρεσκείας σας ή διάφορα φρούτα εποχήγς ανακατεμένα ή κομπόστα). Συνεχίζω εναλλάξ με στρώσεις κέικ, κονιάκ, κρέμα, φρούτα μέχρι να φτάσω επάνω και τελειώνω με κρέμα. Ανάμεσα στις στρώσεις μπορώ να ρίξω και ξηρούς καρπούς, όπως τριμμένο καρύδι, ή κομμάτια λευκής και μαύρης σοκολάτας.
Πάνω από την τελευταία κρέμα στολίζω με μια φέτα πορτοκάλι ή με ένα ζαχαρωτό ή με τρίμμα σοκολάτας. Βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει!

Ξεκίνησα να τρώω το μισό ποτήρι για να αφήσω το υπόλοιπο στην κόρη μου αλλά δεν τα κατάφερα, δυστηχώς!

Φιλιά, Φωτεινούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Chit chat!!!