Σάββατο, 7 Ιανουαρίου 2012

Ροκφορ! ντιπ, σως σαλάτας ή σάλτσα για ζυμαρικά;

Γιόρταζα χτες και το ροκφορ δεν θα μπορούσε να λείπει από το τραπέζι μου! Ετοίμασα ένα ντιπ ροκφόρ για τους λάτρεις τις πικάντικης γεύσης του, το οποίο μπορούσε να συνοδεύσει επάξια και το λευκό κρασί που σέρβιρα στους καλεσμένους μου.

Λιώνουμε 100 γρ. ροκφορ με ένα πιρούνι σε ένα μπωλάκι και προσθέτουμε 3-4 κουταλιές γιαούρτι ανάλογα με τις προτιμήσεις σας. Αν το θέλετε πιο κρεμώδες ή πιο "στεχτό". Τρίβεται στο μίγμα σας ξερό δυόσμο και έτοιμο, 2 κσ. λαδάκι και έτοιμο το ντιπ! Μπορείτε να το απλώσετε σε λευκό ψωμάκι ή σε κρακεράκια.

όταν σας μείνει για την επόμενη μέρα, "καλή ώρα", το βάζετε σε ένα κατσαρολάκι και προσθέτετε κρέμα γάλακτος. Το αφήνετε να βράσει μέχρι να δέσει η σάλτσα. Δεν χρειάζεται να το αλατίσετε διότι το ροκφόρ είναι αρκετά αλμυρό και πικάντικο.

Τη σάλτσα ροκφόρ μπορείτε να τη συνοδεύσετε με πένες ή κοχυλάκια. Η σάλτσα του ροκφόρ μπαίνει μέσα τους και είναι ιδιαίτερα ζουμερά και γευστικά!!!

Τέλος, η προηγούμενη σάλτσα, πριν την κρέμα γάλακτος, μπορεί να γίνει ένα ωραιότατο dressing για τη μαρουλοσαλάτα σας. 

Φιλιά, Φωτεινούλα 

2 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Φωτεινή, ότι επιθυμείς. Πολύ ωραία ιδέα, μου αρέσει πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρεύω το ροκφόρ!!!!!Και το έχω φάει και σε μακαρόνια σε σάλτσα και σκέτο και γενικά!!!Αλλά στο σπίτι δεν το παίρνουμε γιατί δεν το τρώει κανείς άλλος!!!Αλλά εγώ το αγαπώ!!!!Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Chit chat!!!