Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012

Σιροπιαστά τσουρεκάκια της Φωτεινούλας


Δεν μπορούσα να κρατηθώ μακριά από το βάζο με το σιρόπι που διατηρούσα στο ντουλάπι μου! Η συμβουλή της μανούλας έπιασε;

"Σου περίσσεψε σιρόπι; Μην το πετάξεις! Βάλτο σε ένα βάζο και στο ντουλάπι. όταν το χρειαστείς απλά ζέστανε το. Κρίμα να πάει χαμένο!"

Κι αυτές τις συμβουλές πάντα τις ακούμε. Έτσι, λοιπόν, μου είχε περισσέψει κι εμένα λίγο σιροπάκι από τα μελομακάρονα των Χριστουγέννων. Προχτές που έφτιαξα τα τσουρέκια μου...
(τη συνταγή θα τη βρείτε εδώ
http://oikaliteressyntagesmou.blogspot.com/2012/01/blog-post_11.html

... το αντίκρισα μπροστα μου να με κοιτάζει περιπαιχτικά και να μου λέει "ούτε τώρα δεν θα με χρησιμοποιήσεις;". Το παίδεψα λίγο στο μυαλό μου, λίγο το κρύο, λίγο η ανάγκη για έξτρα γλύκα, το κατέβασα από το ντουλάπι μου. Έριξα το σιρόπι σε ένα βαθύ τηγανάκι και έριξα μέσα μια φλούδα πορτοκαλιού. Το ζέστανα καλά καλά να βγάλει φουσκάλες στην επιφάνεια του και μέτρησα τη θερμακρασία του από περιέργεια στους 50ο. Τότε έκανα τη μεγάλη κίνηση. Πήρα ένα τσουρέκι που χωρούσε ΟΛΟΚΛΗΡΟ μέσα στο τηγάνι, το τρύπησα με ένα μαχαιράκι από κάτω και από πάνω, δίχως να φαίνεται, σε αρκετά σημεία και το έβαλα μέσα στο τηγανάκι με το σιρόπι. Τότε, άρχισα να το λούζω με το σιρόπι το τσουρεκάκι μου όση ώρα μπορούσα να στέκομαι από πάνω του μέχρι που το άφησα στην ησυχία του να ποτίσει. Αν και πάλι σας περρισέψει σιρόπι μην το πετάξετε. Ζεστάνετε το εκ νέου και βουτήξτε άλλο τσουρέκι μέσα ή κρατήστε το για κάτι άλλο.
Αν αναρωτιέστε πως κάνω καινούριο σιρόπι είναι πολύ απλό! Ένα φλιτζάνι νερό, ένα φλιτζάνι ζάχαρη, ένα φλιτζάνι μέλι. Και βράζω μέχρι να δέσει. Κανέλα, γαρύφαλο, φλούδα λεμονιού ή πορτοκαλιού, όλα προαιρετικά.

Φιλιά, Φωτεινούλα

1 σχόλιο:

  1. Φωτεινούλα είναι τέλεια όλα αυτά τα αρώματα και δένουν μεταξύ τους!Νοστιμότατο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Chit chat!!!