Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2012

Ταλιατέλες με σολωμό αρωματισμένες με φρέσκο κρεμμυδάκι


Τι θα λέγατε για ένα πιάτο με σολωμό σήμερα; Βρήκα στο σούπερ μάρκετ μια συσκευασία σολωμού 250γρ. και είπα να τη δοκιμάσω, οπότε θα φτιάξω μπόοολικη σάλτσα αλλά... λίγο διαφορετική!

Βάζω 2κσ. αρωματικό αλατισμένο (προαιρετικά) βούτυρο να λιώσει και τσιγαρίζω 2 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα. Ρίχνω και το σολωμό μου και τον φέρνω μπόλικες βόλτες να τσιγαριστεί και να αλλάξει χρώμα. Όταν, επιτέλους, έχει στεγνώσει του δίνω μια ανάσα και τον σβήνω με ένα σφηνάκι βότκα. Επιτρέπω στο αλκοόλ να πάει μια βολτίτσα και να αφήσει τη σάλτσα μου στην ηρεμία της και ρίχνω μέσα 2 μικρά κουτιά κρέμα γάλακτος ή ένα μεγάλο (400-500ml). Ανακατεύω, αλατοπιπερώνω, προσοχή στο αλάτι αν το βούτυρο είναι αλατισμένο, χαμηλώνω τη θερμοκρασία μου και αφήνω τη σαλτσούλα μου να δέσει με όλα της τα υλικά. Λίγο πριν ολοκληρωθεί ρίχνω μέσα της 1κσ. ψιλοκομμένο άνηθο και τον φέρνω μια βόλτα γνωριμίας και με τα υπόλοιπα υλικά!

Συνήθως, το σολωμό τον συνοδεύω με linguini αλλά ταιριάζει υπέροχα και με ταλιατέλες ή παπαρδέλες. Η επιλογή δική σας!

Συμβουλή για το πως βράζω τα μακαρόνια μου θα βρείτε εδώ

Φιλιά, Φωτεινούλα   


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Chit chat!!!