Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

Ψαρόσουπα κονσομέ με κολοκύθα


Ευρηματικός ο τίτλος, δεν μπορείτε να πείτε και η επιλογή του έγκειται στο γεγονός ότι αυτή η σούπα δεν έχει ρυζάκι ή άλλη μορφή πάστας μέσα στο ζουμί της!

Κόβουμε τα λαχανικά μας σε χοντρά κομμάτια, 3 καρότα, 2 μεγάλες πατάτες κομμένες στη μέση, 1 μεγάλο κρεμμύδι ολόκληρο, και μία ρίζα σέλινο και τα βάζουμε μέσα στην κατσαρόλα μας με μπόλικο νεράκι αλατισμένο. Η κολοκύθα είναι σαφώς προαιρετική αλλά απαραίτητα για να δώσει έναν άλλο τόνο στο πιάτο μας. Δεν χρειάζεται πολύ, περίπου όσο η ποσότητα του καρότου.

Πως καθαρίζουμε την κολοκύθα μπορείτε να δείτε εδώ
http://oikaliteressyntagesmou.blogspot.com/2012/01/blog-post_2143.html

Μέσα στην κατσαρόλα μου τοποθετώ ένα τρυπητό ταψάκι πάνω σε τρίποδα για να ακουμπήσω το ψάρι μου. Για αυτή την ψαρόσουπα διάλεξα κοκκινόψαρο, δυστηχώς κατεψυγμένο, το οποίο το ξελέπιασα με το ειδικό εργαλείο. Καθάρισμα εσωτερικό δεν χρειαζόταν, το είχε κάνει ήδη κάποιος άλλος για λογαριασμό μου! Ακούμπησα, λοιπόν, και το ψάρι στο ταψάκι μου, το αλατοπιπέρωσα και ξεκίνησε ο οργασμός του βρασμού των υλικών μου.

Προσοχή! λεμονάκι δεν θα βάλετε, κρατήστε το για το τέλος! Αυτό είναι μυστικό!

Μετά από κάμποση ώρα και αφού έχω δοκιμάσει ότι όλα έχουν γίνει λιώμα, βγάζω το ψάρι και το φυλάω σε ένα ταψάκι μέσα στο φούρνο για να μην κρυώνει και τα υπόλοιπα λαχανικά για να του κάνουν παρέα. Από τα λαχανικά μου, παίρνω το ένα καρότο, τη μία πατάτα, το κρεμμύδι, το σέλινο και την κολοκύθα και τα λιώνω στο multi ή με το blender. Προσθέτω ζουμάκι από την κατσαρόλα μέσα στο multi μέχρι να διαλυθούν ελαφρώς τα πολτοποιημένα μου λαχανικά και τα ρίχνω στην κατσαρόλα ανακατεύοντας έως ότου να μου δώσει ένα ελαφρώς βελουτέ αποτέλεσμα.

Σερβίρω τα ολόκληρα λαχανικά μου και το ψάρι με πλούσια μαγιονέζα και το ζουμάκι μου σε ένα βαθύ χορταστικό πιάτο με φρεσκοστυμμένο λεμονάκι και μια κουταλίτσα βούτυρο Lurpak αλατισμένο!

Φιλιά, Φωτεινούλα  

3 σχόλια:

  1. Και χωρις ρυζακι πρεπει να ειναι πεντανοστημη με τοσα καλουδια μεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πιο ελαφριά. Λίγο ζουμάκι που περίσσεψε το κράτησα για την επόμενη μέρα και του έβαλα τότε ρυζάκι για να το κάνω πιο πλούσιο και χορταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Chit chat!!!