Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012

Spring rolls με καρότο και αβγό, ο κινέζικος συνδυασμός!

Τέτοια spring rolls αποκλείεται να έχετε δοκιμάσει εκτός εάν έχετε ταξιδέψει στην κίνα. Ο συνδυασμός αβγού και καρότου δεν αποτελεί κλασικός συνδυασμός γαι δεδομένα Ελλάδας. Τη συνταγή αυτή μου την έδωσε η φίλη μου η Γιαν, βέρα κινέζα, με την παρατήρηση ότι είναι η αγαπημένη της.

Πολύ εύκολη, μου λέει, άκου τι θα κάνεις! Τρίβεις το καρότο στον τρίφτη. Τηγανίζεις ένα αβγό και το κάνεις scrabble, σαφώς δεν χρησιμοποίησε τη λέξη αυτή, εγώ σας το μεταφέρω έτσι. Δηλαδή, ρίχνετε το αβγό στο τηγάνι και το φέρνετε τόσες βόλτες που στο τέλεος το έχετε ζαλίσει και το έχετε κάνει κομματάκια.

Ενώνετε το καρότο με το αβγό και προσθέτετε ελάχιστο αλάτι και λίγο σησαμέλαιο. Γεμίζετε και τυλίγετε τα spring rolls σας όπως φαίνεται εδώ

και τηγανίζετε για 3-4 λεπτά σε καυτό σησαμέλαιο μέχρι να ροδίσουν. Στραγγίξτε καλά σε απορροφητικό χαρτί κουζίνας και έτοιμα!

Για να είμαι ειλικρινής αυτή τη συνταγή, η μοναδική, δεν την έχω δοκιμάσει αλλά για να την προτείνει η Γιαν κάτι θα ξέρει. Προσεχώς και η δοκιμή!!!

Φιλιά, Φωτεινούλα

1 σχόλιο:

Chit chat!!!