Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2012

Κοτόσουπα με ξινό τραχανά, κριτσανιστό κοτόπουλο και στακοβούτυρο



Κι εκεί που έκανα ένα ζωμό από κότα μου προέκυψε κοτόσουπα! Ήταν τόσο νόστιμο το ζουμί που δεν μπόρεσα να το στερηθώ άμεσα.

Βράζουμε τα κοκαλάκια από το κοτόπουλο παρέα με ένα ολόκληρο καρότο, ένα ξερό κρεμμύδι ολόκληρο, ένα κλωνάρι σέλινο, 2-3 κλωναράκια μαϊντανό, θυμάρι και ένα φύλλο δάφνης.
Στην αρχή ξαφρίζουμε το κοτόπουλο και έπειτα το αφήνουμε και σιγοβράζει για καμιά ώρα και παραπάνω. Όταν είναι έτοιμο και τα κόκαλα έχουν γίνει λιώμα, αφαιρούμε τα λαχανικά και σουρώνουμε το υπόλοιπο ζουμί σε μια άλλη κατσαρόλα.

Βάζουμε μέσα στην κατσαρόλα αλατάκι και πιπεράκι και τόσο τραχανά ανάλογα εάν θέλουμε να είναι σούπα ή πιο πηχτός. Εγώ έβαλα στο 1,5 λίτρο νερό 1 φλιτζάνι τραχανά γιατί τον ήθελα σούπα.
Δεν χρειάστηκαν από 2-3 λεπτά για να είναι έτοιμος ο τραχανάς! Σοτάρω κομματάκια κοτόπουλο σε ένα τηγανάκι μέσα σε στακοβούτυρο και η αρωματική πανδαισία που έχει κατακλύσει την κουζίνα μου οργιάζει.

Σερβίρετε τη σουπίτσα σας σε ένα βαθύ πιάτο με μια κουταλιά στακοβούτυρο στο κέντρο, τα κομματάκια κοτόπουλο και πασπαλίστε με ροζ φρεσκοτριμμένο πιπέρι.

Φιλιά, Φωτεινούλα

2 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία σουπίτσα! Καλό μήνα και απο εδώ Φωτεινή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραιότατη δε λες τίποτα! Δυο-δυο τα τρώω τα πιάτα. Στην Κρήτη έχουμε το ξινόχοντρο, δεν έχουμε τραχανά, τώρα που θα φέρει η μαμά μου θα σας φτιάξω κι από αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Chit chat!!!