Τρίτη, 6 Μαρτίου 2012

Χειμωνιάτικη κόκκινη σούπα με μοσχάρι και τραχανά

Αρρώστησα πάλι και η μοναδική επιλογή είναι σούπα. Μοσχαράκι αυτή τη φορά! Έτσι για να δυναμώσουμε. Το συγκεκριμένο φαγητό επιλέγω να το ετοιμάσω στη χύτρα για να κερδίσω χρόνο διαφορετικά δεν θα προλάβω να πάρω τα παιδιά μου από το σχολείο! Έχω μισή ώρα στη διάθεση μου!


Ξεκινάω βράζοντας και ξαφρίζοντας το μοσχάρι στην ανοιχτή χύτρα αφού το έχω πλύνει. Και όσο το νερό ζεσταίνεται και το μοσχάρι αρχίζει να βράζει, ετοιμάζω τα λαχανικά μου. Πλένω και καθαρίζω 1 ξερό κρεμμύδι και το κρατάω ολόκληρο. Το ίδιο κάνω με 2 πατάτες, 1 ντομάτα, 3 καρότα και 1 ματσάκι σέλινο.

Μόλις τελειώσω με το ξάφρισμα του μοσχαριού, ρίχνω μέσα τα λαχανικά μου και φρεσκοτριμμένο πιπέρι, λίγο γλυκό μπούκοβο και κλείνω τη χύτρα μου. Βράζω το μοσχάρι για 20 λεπτά και κλείνω το μάτι ενώ το αφήνω πάνω στο μάτι της κουζίνας. Να είστε σίγουρες ότι τότε θα έχει γίνει λιώμα μόλις συμπληρωθεί μισή ώρα. Στο μισάωρο έχει ολοκληρωθεί το βράσιμο του μοσχαριού, έχει πέσει η πίεση της χύτρας και ανοίγω τη χύτρα για να αλατίσω το φαγητό μου και να το ολοκληρώσω.

Αφαιρώ από τη χύτρα, το σέλινο, το κρεμμύδι, τη ντομάτα, το ένα καρότο και τη μισή πατάτα και τα περνάω από το multi (προαιρετικά). Προσθέτω στη χύτρα μία χούφτα γλυκό τραχανά, το λιωμένο υλικό του multi και το χυμό μισού λεμονιού. Βράζω για 5 λεπτά μέχρι να ετοιμαστεί ο τραχανάς και έτοιμη η σουπίτσα μας, αχνιστή και μυρωδάτη, ό,τι πρέπει για τον πονόλαιμο και το βήχα!

Σερβίρω χωριστά το κρέας από τη σούπα αφού το πάρω με μια τρυπητή κουτάλα από τη χύτρα μαζί με τα εναπομείναντα λαχανικά και τα συνοδεύω με μαγιονέζα.

Βάλσαμο αυτή η σούπα! Αισθάνομαι κιόλας πολύ καλύτερα!!!

Φιλιά, Φωτεινούλα

4 σχόλια:

  1. Τέλεια φαίνεται η σούπα σου! Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ νόστιμη η σουπίτσα σου!!Την απολαύσαμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Chit chat!!!