Τρίτη, 15 Μαΐου 2012

Μανιτάρι γλυκό του κουταλιού


Όχι, αυτό δεν το έφτιαξα με τα χεράκια μου! Το δοκίμασα όμως και το απόλαυσα με το απογευματινό καφεδάκι μου. Κι όσο κι αν με παραξένεψε αρχικά η ιδέα ότι έτρωγα μανιτάρι, όταν η κουταλιά μπήκε στο στόμα και γεύτηκε την απέραντη γλύκα, όλες οι αναστολές πήγαν περίπατο και το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ ήταν ότι ήθελα κι άλλο!

Ναι, κάποιος εκεί έξω ξέρει να κάνει γλυκό του κουταλιού μανιτάρι πλευρώτους με εξαιρετικό γευστικό αποτέλεσμα! "Τη θέλω αυτή τη συνταγή", ήταν η επόμενη σκέψη και ρούφηξα λίγο ακόμα από τον ελληνικό καφέ μου. Ελληνικό το μανιτάρι, ελληνικός και ο καφές! 

Που να τρέχω να βρίσκω μανιτάρια. Δεν είναι καλύτερο να ανοίξω το βάζο και να φάω λίγο ακόμα; Ευτυχώς συγκρατήθηκα και δεν το έφαγα όλο μονομιάς, αλλά κράτησα λίγο ακόμα να κεράσω κι εσάς!

Σημείωση: Το γλυκό μανιτάρι θα το βρείτε στην εταιρεία ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ και έχουν σελίδα και στο facebook. Επικοινωνήστε μαζί τους και θα σας εξυπηρετήσουν με τον καλύτερο τρόπο! 
Επίσης, διαθέτουν ποικιλία προϊόντων με βάση το μανιτάρι όπως τουρσί μανιτάρι και σάλτσες κόκκινες με μανιτάρια. 

Δοκιμάστε τα!!!

Φιλιά, Φωτεινούλα

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα Φωτεινούλα,ομολογώ οτι έχω δοκιμάσεις διάφορα γλυκά περίεργα αλλά γλυκό μανιτάρι πρώτη φορά βλέπω,είναι όντως ωραίο;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κι εμένα με παραξένευε στο άκουσμα αλλά από γεύση είναι πολύ νόστιμο και θα έλεγα ότι μοιάζει με το σύκο, κάπως, στην υφή και στη σκληρότητα και στη γλύκα!

      Διαγραφή
  2. Εχω φαει γλυκο μανιταρι δυτικης μακεδονιας και ειναι απλα ΤΕΛΕΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάτα, δοκίμασε και το τουρσί λευκό μανιτάρι δικής μου παραγωγής με παραδοσιακή συνταγή. Είναι άπαιχτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Chit chat!!!