Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012

Σάλτσα λαχανικών για ζυμαρικά



Το τουρλού, ένα αγαπημένο μου καλοκαιρινό πιάτο, θα μπορούσε να συνοδεύσει με μεγάλη επιτυχία και τα ζυμαρικά μου με μια μικρή παραλλαγή όμως!

Κόβετε σε κύβους τα κολοκύθια, τις μελιτζάνες, τις πιπεριές (πράσινες ή κέρατο) και τα καρότα και ψιλοκόβετε 1 κρεμμύδι ξερό.

Σωτάρουμε το κρεμμύδι σε ελαιόλαδο και προσθέτουμε τα υπόλοιπα λαχανικά μας να σωταριστούν κι αυτά. Προαιρετικά μπορείτε να προσθέσετε και μια ολόκληρη σκελίδα σκόρδο και να την αφαιρέσετε αργότερα.

Σβήνετε με ½ φλιτζάνι νεράκι και προσθέτετε 2 φρέσκιες τριμμένες ντομάτες ή συσκευασμένο χυμό ντομάτας. Αλάτι, πιπέρι, ψιλοκομμένο μαϊντανό, ξερός δυόσμος ή και βασιλικός είναι απαραίτητα αρωματικά!

Βράζετε τη σάλτσα σε μέτρια φωτιά μέχρι να είναι έτοιμα τα λαχανικά και προσέχουμε μη σωθεί το νεράκι της. Σε λίγη ώρα είναι έτοιμη!

Εν τω μεταξύ ετοιμάζουμε τα ζυμαρικά μας, κατά προτίμηση χοντρό spaghetti και σερβίρουμε με μπόλικο φρεσκοτριμμένο ελληνικό τυρί. Εξάλλου ελληνικό πιάτο ετοιμάζουμε!

Φιλιά, Φωτεινούλα

4 σχόλια:

  1. ειναι απο τις αγαπημενες μου!!!!!οταν ειναι ετοιμη η σαλτσα εγω το μονο που προσθετω ειναι λιγη φετα!!!!!!!!!(αλλα δεν βαζω τριμμενο μετα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία καλοκαιρινή μακαρονάδα! Θα τη φτιάξω σύντομα(έχω κι εγώ μια συνταγή λίγο διαφορετική από τη δικιά σου αλλά με τα ίδια λαχανικά μέσα).
    Αχ, αυτά τα μακαρόνια. Πάνε με τα πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω την παραλλαγή σου οπωσδήποτε! Μ'αρέσει να μαθαίνω πράγματα και παραλλαγές!

      Διαγραφή

Chit chat!!!