Σάββατο, 19 Μαΐου 2012

Διαγωνισμός Μύλοι Αγ. Γεωργίου - Μαγειρική με τον κο Μαμαλάκη

Με απέραντη χαρά δέχτηκα το τηλεφώνημα πριν λίγες μέρες που αφορούσε το γεγονός ότι κέρδισα το ΠΡΩΤΟ βραβείο στο διαγωνισμό των Μύλων Αγ. Γεωργίου για την πιο likeταριστή συνταγή!

Η συνταγή μου, που κατάφερε να φτάσει στην κορυφή, ήταν τα σιροπιαστά τσουρέκια μου. Μπράβο στα τσουρέκια μου που με έβγαλαν ασπροπρόσωπη ανάμεσα σε τόσες άλλες γευστικές προτάσεις! Ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος μέχρι την τελευταία στιγμή όπως και η ανταπόκριση του κόσμου.


Φυσικά, οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους μου τους φίλους που αξιολόγησαν τη συνταγή, ορισμένοι τη δοκίμασαν κιόλας, και την ψήφισαν! Χωρίς αυτούς δεν θα τα είχα καταφέρει! 

Το πρώτο βραβείο; Ένα μαγειρικό απογευματόβραδο με τον κο Ηλία Μαμαλάκη σε έναν εκπληκτικό χώρο παρέα με αξιόλογους ανθρώπους που τους συμπάθησα ιδιαίτερα.


 Ο κύριος Μαμαλάκης συζήτησε μαζί μας, μοιράστηκε μυστικά και σκέψεις και μας μαγείρεψε ένα πεντανόστιμο γεύμα, μια μυστική συνταγή του, το οποίο τιμήσαμε δεόντως και το απολαύσαμε μέχρι τέλους!

Ένα μεγάλο μπράβο για τις ωραίες και καλά οργανωμένες πρωτοβουλίες, από την εταιρεία Μύλοι Αγ. Γεωργίου μέχρι τη διαφημιστική εταιρεία που ανέλαβε την οργάνωση του γεγονότος. Συγχαρητήρια!

Τη συνταγή για τα λαχταριστά τσουρέκια μου όπου το μυστικό της επιτυχίας τους κρύβεται στο καταπληκτικό αλεύρι Μύλοι Αγ. Γεωργίου, το οποίο δοκίμασα κι ξεχώρισα μεταξύ άλλων, μπορείτε να τη βρείτε εδώ
http://oikaliteressyntagesmou.blogspot.com/2012/01/blog-post_13.html
Καλά μαγειρέματα!

Φιλιά, Φωτεινούλα

2 σχόλια:

  1. συγχαρητηρια!τρεχω για τη συνταγη,αφου είμαι μεγας λατρης του τσουρεκιου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Φωτεινούλα πάντα τέτοια να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Chit chat!!!