Πέμπτη, 17 Μαΐου 2012

Βλήτα σοτέ αρωματισμένα με σουμάκ


Πρέπει να σας ομολογήσω ότι τα βλήτα δεν τα καθάρισα εγώ. Τα καθάρισε η μαμά μου εφιστώντας μου την προσοχή σε ένα μυστηριώδες χόρτο που βγαίνει στην παρέα τους και είναι δηλητηριώδες! Προσοχή, λοιπόν.

Δεν είχα ξαναγοράσει βλήτα και τα θεώρησα εξαιρετικά παρέα με το σολωμό μου που χρειάζεται μια συνοδεία πράσινης σαλάτας! 

Καθαρίζω και βράζω τα βλήτα για 10 λεπτά να μαλακώσουν ελαφρά και τα αφήνω στη συνέχεια σε ένα σουρωτήρι να φύγουν τα νερά τους. 

Σοτάρο ελαφρά σε ένα βαθύ τηγάνι ένα ψιλοκομμένο ξερό κρεμμύδι και προσθέτω τα βλήτα. Αλατοπιπερώνω και προσθέτω λίγο μοσχοκάρυδο. Με υπομονή και επιμονή τα ανακατεύω μέχρι να "πέσουν". Συνεχίζω για 10 λεπτά περίπου σε μέτρια φωτιά, χωρίς να λιώσουν αλλά να στέκονται. Έτοιμα! Σερβίρω πασπαλίζοντας με μπόλικο σουμάκ.   

Συνταγή για σολωμό με σος πορτοκάλι θα βρείτε εδώ
http://oikaliteressyntagesmou.blogspot.com/2011/10/blog-post_19.html

Πασπαλίζετε το σολωμό με παπαρουνόσπορο και φρεσκοτριμμένο ροζ πιπέρι κατά το σερβίρισμα.

Φιλιά, Φωτεινούλα

2 σχόλια:

  1. Ωχ! Τι ξέρουμε για αυτή τη δηλητηριώδη παρέα??? Καμία ιδέα για το πως μοιάζει??? Λατρεύω τα βλήτα και τα φτιάχνω συχνά πυκνά αλλά αυτή η πληροφορία μου διέφευγε και θα με τρώει η έννοια τώρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι το φύλλο τους ήταν πολύ μικρότερο σε μέγεθος από τα βλήτα. Οπότε αν δεις κάτι που δεν μοιάζει με τα υπόλοιπα, να πονηρευτείς.

      Διαγραφή

Chit chat!!!