Δευτέρα, 7 Μαΐου 2012

Cheesecake λεμόνι με caprice και lime


Με τόσες φράουλες γύρω μου και τόση γλύκα δεν άντεχα άλλο! Άρπαξα ότι λεμόνια είχα στο ψυγείο μου και ετοίμασα κάτι ξεχωριστό!
Cheesecake λεμονιού και για να το γλυκάνουμε λιγάκι ας ρίξουμε και μερικά caprice πουράκια από πάνω.

Πολτοποιούμε στο multi ένα πακέτο μπισκότα πτι μπερ και το αραδιάζουμε σε μια φόρμα με αποσπώμενο πλαϊνό. Ρίχνουμε πάνω στο βούτυρο 125γρ. μαργαρίνη λιωμένη και "πλάθουμε" μέχρι να υγρανθεί όλο το μπισκότο. Το στρώνουμε καλά και βάζουμε τη φόρμα στο ψυγείο μέχρι να ετοιμάσουμε την κρέμα.

Σε μια λεκανίτσα αδειάζουμε 400γρ. philadelphia ή και περισσότερο εάν το θέλετε πιο ψηλό, 1/2 κουτάκι ζαχαρούχο γάλα, χυμό από 3 λεμόνια και ανακατεύουμε καλά με το χέρι ή και με το μίξερ σε χαμηλή ταχύτητα μέχρι να γίνει ομοιόμορφο. Χτυπάμε μία κρέμα γάλακτος σε σαντιγύ και παίρνουμε μικρές κουταλιές από τη σαντιγύ και τις ενσωματώνουμε στο μίγμα με απαλές κινήσεις.

Απλώνουμε την κρέμα πάνω στο μπισκότο και ετοιμάζουμε την επικάλυψη.

Τρίβουμε πουράκια caprice με το χέρι και πασπαλίζουμε την κρέμα ή γαρνίσουμε με ξύσμα lime και λεπτές κομμένες φέτες lime ή λεμονιού! Βάζω πάλι το γλυκό στο ψυγείο για να δέσει και να στέκεται όταν το σερβίρω.

Μμμμ, απόλαυση δροσερή!  

Φιλιά, Φωτεινούλα

3 σχόλια:

  1. Μου αρεσουν τα cheesecakes με το λεμόνι και το ζαχαρούχο. Ταιριάζει πολύ ο συνδυασμός κατά τη γνώμη μου. Τα καπρίς από πάνω δεν τα είχα σκεφθεί ποτέ και με ξετρέλαναν. Νομίζω το απογειώνουν!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φωτεινή μου μπράβο, καταπληκτικό!!!Νομίζω πως κάθε κουταλιά είναι απόλαυση!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Chit chat!!!