Τετάρτη, 13 Ιουνίου 2012

Μπισκότα πορτοκαλιού γεμιστά με μαρμελάδα


Η αφορμή δόθηκε από ένα σεμινάριο μπισκότων που παρακολούθηση με δασκάλα την κα Εβίτα Παπαχαραλάμπους. "Θα κάνω κι εγώ τα δικά μου μπισκότα", σκέφτηκα και το έκανα. Αφράτα, μυρωδάτα και πεντανόστιμα.
Έτοιμοι για τη συνταγούλα;

Θα χτυπήσετε 150γρ. βούτυρο μαλακό (θα το έχετε αφήσει έξω από το ψυγείο αρκετή ώρα) με 250γρ. ζάχαρη, κι όταν λιώσει η ζάχαρη θα προσθέσετε 100γρ. Philadelphia. Συνεχίζετε το χτύπημα και προσθέτετε 1 αβγό, 1/2κ.γ. baking powder, 1/2κ.γ. βανίλια και 1/2κ.γ. αλάτι.

Συνεχίζω το χτύπημα και ρίχνω σε κουταλιές 250γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις και το ξύσμα ενός  ζουμερού πορτοκαλιού μαζί με το χυμό του. Εάν θέλετε μπορείτε να αντικαταστήσετε το ποστοκάλι με λεμόνι. Χτυπάτε λίγο ακόμα να απορροφηθεί καλά το αλεύρι και στη συνέχεια τοποθετείται κουταλιές ζύμης με το κορνέ πάνω στο ταψί ή στο φύλλο σιλικόνης σε απόσταση ενός εκατοστού. 

Εάν τα θέλετε σοκολατένια, θα αντικαταστήσετε 50γρ. αλεύρι με 50 γρ. κακάο!

Υπολογίστε ότι τα μπισκότα θα απλώσουν ελαφρά. Ψήνετε σε καλά προθερμασμένο φούρνο για 20λεπτά περίπου στους 190ο. 

Αφήστε τα να κρυώσουν πριν τα γεμίσετε με μαρμελάδα της αρεσκείας σας (εδώ έχω βάλει μαρμελάδα δαμάσκηνο) ή διακοσμήστε τα με σοκολάτα από πάνω. Απίθανα!!!

Φιλιά, Φωτεινούλα


4 σχόλια:

  1. Καλημέρα Φωτεινούλα τέλεια τα μπισκοτάκια σου μου έδωσες ιδέα για την βάφτιση του ανηψιού μου,φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα τα λατρέψουν οι καλεσμένοι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Chit chat!!!