Σάββατο, 16 Ιουνίου 2012

Σεμινάριο μπισκότων με την Εβίτα Παπαχαραλάμπους



Δεν υπήρχε περίπτωση να το χάσω αυτό το σεμινάριο! Μόλις είδα την ανακοίνωση έτρεξα να κλείσω θέση. Σεμινάριο παρασκευής και διακόσμησης μπισκότων. Τι καλύτερο;
Την πρώτη μέρα φτιάξαμε τα μπισκότα και τη δεύτερη μέρα τα διακοσμήσαμε!

Μπισκότα πορτοκαλιού, μπισκότα λεμονιού, μπισκότα με τζίντζερ. Μπισκότα βανίλιας, μπισκότα σοκολάτας. Μπισκότα μαλακά και μπισκότα σκληρά. Μπισκότα νηστίσιμα με ταχίνι, μπισκότα χωρίς βούτυρο και μπισκότα με βούτυρο. Μπισκότα για όλα τα γούστα.
Η ενασχόληση μας όμως με τα μπισκότα δεν παραμένει στην παρασκευή τους αλλά επεκτείνεται και στη διακόσμηση τους. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο το ευχαριστήθηκα αλλά και πόσο ευχάριστα βασανίστηκα για να δώσω το επιθυμητό, για μένα, αποτέλεσμα στα μπισκότα μου.

Λίγες και απλές τεχνικές, μικρά μυστικά από μια ειδικό, την Εβίτα Παπαχαραλάμπους, για ένα τέλειο γευστικό αποτέλεσμα!


Και για του λόγου το αληθές, ορισμένα στιγμιότυπα από τα δύο απόλυτα γευστικά και απολαυστικά τρίωρα με την Εβίτα. 


 Φιλιά, Φωτεινούλα


8 σχόλια:

  1. γεια σου Φωτεινή μου...τί τυχερή που είσαι και τί υπέροχες δημιουργίες είναι αυτές..μπράβο σας..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία εμπειρία Φωτεινή.
    Κι εγώ είδα την ανακοίνωση χθες σε ένα μαγαζί. Τελικά είναι πολύ ωραία.
    Και η διακόσμησή τους τέλεια.
    Μπράβο.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φωτεινή σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Πέρασα κι εγώ το ίδιο όμορφα μαζί σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήσουν εξαιρετική! Θα περιμένουμε επόμενη συνάντηση!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Φωτεινή!
    Η Εβίτα είναι πραγματικά μετρ του είδους!
    Έχω πάρει το βιβλίο της για μπισκότα και είναι πραγματικά ένα από τα αγαπημένα μου!
    Το σεμινάριο πρέπει να ήταν μια πολύ ευχάριστη εμπειρία, μακάρι να μπορούσα να το έχω παρακολουθήσει... Την επόμενη φορά ίσως!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την επόμενη φορά θα πάμε παρέα Ερμιόνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Chit chat!!!