Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2012

Blogογενέθλια πρώτου έτους, 17 Οκτωβρίου 2012


Σας είχα υποσχεθεί ότι θα έφτιαχνα μια τούρτα για τα γενέθλια του blog μου αλλά δεν ευδοκίμησε ο χρόνος της προηγούμενης εβδομάδας λόγω ανηλλειμμένων υποχρεώσεων. 

Ιδού, όμως, τώρα! Σας παρουσιάζω την τούρτα μου και σας καλωσορίζω στο δεύτερο χρόνο επιτυχούς λειτουργίας του blog. 

Ελπίζω να σας ενθουσιάσει κι εσάς όπως εμένα και να σας έχω για πολύ καιρό ακόμα κοντά μου να μαγειρεύουμε, να γευόμαστε και να απολαμβάνουμε μικρές και μεγάλες γευστικές χαρές!

Φιλιά, Φωτεινούλα

10 σχόλια:

  1. Φωτεινούλα χρόνια πολλά να χαίρεσαι το blogoσπιτάκι σου πάντα επιτυχίες.
    Να είσαι καλά καλό σου βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ροδάνθη μου, να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά στο blog σου Φωτεινή μου!Εύχομαι πολλές πολλές επιτύχιες!Η τούρτα είναι φοβερή, μπράβο σου!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ Ελένη μου, σου εύχομαι τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια!!!Να τα εκατοστήσετε και ό,τι καλύτερο έυχομαι!!!

    HOME-MADE TREASURES
    http://innikolskitchen.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολλές ευχές Φωτεινή για τα γενέθλια του blog σου.
    Πολύχρονο με νόστιμες προτάσεις και εμπνευσμένες ιδέες!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ και εύχομαι σε όλους μας ανεπανάληπτα γευστικά ταξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φωτεινή χρόνια πολλά στο blog και σε σένα με ακόμα πιο εμπνευσμένες αναρτήσεις.
    Η τούρτα τέλεια.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά μαγειρέματα και σε σένα Μάριον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Chit chat!!!