Τετάρτη, 7 Νοεμβρίου 2012

Χρόνια Πολλά Αγγέλικα


Αύριο γιορτάζει η κόρη μου, Αγγέλικα το χαϊδευτικό της. Γιορτάζει και η μαμά μου. "Χρόνια σας Πολλά κορίτσια!". 

Όπως αντιλαμβάνεστε η ερώτηση ανέκυψε από νωρίς το πρωί, "Τι θα φτιάξεις μαμά για να κεράσω τους συμμαθητές μου;"

Αφού προσπεράσαμε το σκόπελο του πάρτι συμβιβάστηκε με ένα απλό κέρασμα των συμμαθητών, το οποίο όπως καταλαβαίνετε δεν θα μπορούσε σε τίποτα να είναι "ΑΠΛΟ". 

Μου ζήτησε μαρέγκες αλλά βαριόμουν απίστευτα να μπω σε αυτή τη διαδικασία κι έτσι την ιδέα μου την έδωσε μια φίλη μου, η οποία μου ζήτησε να της ετοιμάσω cupcakes για τη γιορτή του δικού της Άγγελου.

Από τη μια ο Άγγελος με τα μπλε cupcakes του και από την άλλη η Αγγέλικα με τα ροζ!

Όπως προείπα, δεν θα μπορούσε να είναι κάτι απλό, έτσι έδωσα στο ζυμάρι μου ένα τόνο φρέσκου πορτοκαλιού και ζήτησα από τα παιδιά μου να με βοηθήσουν με τη διακόσμηση. Φυσικά, προσφέρθηκαν φιλότιμα αφού κατάφεραν να μου ξεκλέψουν μερικά ζαχαρωτά. Κι όπως βλέπετε καταλήξαμε στο άνωθεν αποτέλεσμα. Not Bad, not bad! "Την επόμενη φορά θα τους ζητήσω να με βοηθήσουν περισσότερο", σκέφτηκα, και να είστε σίγουροι ότι θα το κάνω. Αύριο περιμένω με μεγάλη αγωνία να ακούσω τα σχόλια των συμμαθητών και των δασκάλων!

Χρόνια Πολλά, κουκλίτσα μου!!! Να είσαι πάντα καλά!!!

Φιλιά, Φωτεινούλα

8 σχόλια:

  1. Να χαίρεσαι την κορούλα και τη μαμά σου Φωτεινή μου!
    Σίγουρα θα λάβεις πολύ θετικά σχόλια για τα κεκάκια σου, είναι πολύ ευπαρουσίαστα και φαντάζομαι ότι και από γεύση θα σκίζουν!
    Φιλιά πολλά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Ερμιόνη μου! Καλό βράδυ και σε σένα. Πότε με το καλό το μωράκι σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φωτεινή μου να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου. Πολύχρονο και γερό να είναι. Χρόνια πολλά και για τη μαμά σου.

    Καλύτερο κέρασμα δεν θα πήγαινε στο σχολείο. Πολύ ωραία τα έκανες.

    Χρόνια πολλά

    ΦΙλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μάριον!!! Η δασκάλα ξετρελάθηκε που τα είδε και ζητούσε συνταγή. Τι καλά μαγειρεύεις σήμερα εσύ;

      Διαγραφή
  4. Φωτεινή μου να χαίρεσαι την κορούλα σου και την μαμά σου να είναι γερές κι ευτυχισμένες.Τα κεκάκια σου τέλεια,μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ροδάνθη μου, να χαίρεσαι κι εσύ όλους τους δικούς σου!

      Διαγραφή
  5. Να τις χαιρεσαι Φωτεινη μου!
    Πολυ ωραιο το κεσαρμα σιγουρα θα το χαρηκαν τα μικρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ! Από ότι έμαθα έφαγαν 2-3 το καθένα τους!

      Διαγραφή

Chit chat!!!