Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2012

Λικέρ Αμαρέτο, το απόλυτο


Η διαφωνία ήταν η εξής, να ετοιμάσω λικέρ βερίκοκο ή λικέρ Αμαρέτο; Η μαμά μου αγαπάει το βερίκοκο και το φτιάχνει κάθε χρόνο με μια πολύ όμορφη συνταγή που υπάρχει κάπου εδώ μέσα, λίγο πιο πριν, ΑΛΛΑ είχα πιει λικέρ Αμαρέτο στην κουμπάρα μου φτιαγμένο από τα χεράκια της μαμά της, το οποίο το λάτρεψα!

Ο κύβος ερρίφθη, λοιπόν, η μαμά μου θα ετοιμάσει το βερίκοκο και εγώ πάω για Αμαρέτο!

Λίστα για ψώνια
700ml κονιάκ
150 κουκούτσια βερίκοκο, το λευκό μέρος
1κιλό ζάχαρη κρυσταλλική


Δεν την περίμενα τόσο δύσκολη τη διαδικασία διάσπασης του κουκουτσιού του βερίκοκου. Πιάστηκε το χέρι μου! Γιατί για να ετοιμάσουμε το Αμαρέτο χρειαζόμαστε το μέσα κουκούτσι από το σκληρό του βερίκοκου, το λευκό, ζουμερό, νόστιμο και μυρωδάτο!


Βάζουμε όλα τα υλικά μας σε ένα γυάλινο βάζο και το διατηρούμε σε σκιερό μέρος για 3,5 μήνες, περίπου! Φυσικά, πρέπει να ανακινείτε συχνά τη φιάλη για να διαλυθεί η ζάχαρη και να μη μείνει στον πάτο.


Όταν είναι έτοιμο το λικέρ, το σουρώνετε διεξοδικά και το διατηρείτε σε όμορφα μπουκάλια. Εξαιρετικό δώρο για τους φίλους σας και ανεπανάληπτο κέρασμα.

Μόλις έβαλα το δικό μου να ετοιμάζετε και περιμένω με αγωνία!

Φιλιά, Φωτεινούλα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Chit chat!!!