Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικα cupcakes


Έψαξα πολύ αλλά κατάφερα να βρω αυτό ακριβώς που ήθελα! Είναι να μη βάλω κάτι στο μυαλό μου. Δεν ησυχάζω μέχρι να το πετύχω. Τελειομανία να το πεις, πείσμα να το πεις, όπως και να το πεις το αποτέλεσμα είναι αυτό που σε ανταμείβει!

Μου έλειπε τρομερά. Ένα όμορφο, ασφαλές κουτί, κατάλληλο μόνο για τα cupcakes μου. Να μην κουνιούνται μέσα στο κουτί, να μην γέρνουν, να μην πέφτει το ένα πάνω στο άλλο, να μην καταστρέφεται η διακόσμηση τους, να φτάνουν ακέραια στον προορισμό τους στο δρόμο μέσα στο τρένο, στο λεωφορείο, στο αυτοκίνητο. 

Αυτό έψαχνα! Ένα απλό κουτί, βρε αδερφέ με θηκούλες. Αλλά δεν το βρήκα πουθενά στην Ελλάδα. Ναι, καλά ακούσατε. Τα κουτιά έρχονται από το εξωτερικό. Και τα στολίδια από το εξωτερικό έφτασαν.

Μοναδικά Χριστουγεννιάτικα στολίδια που σε ξετρελαίνουν. Γκι, χιονονιφάδες, ginger ανθρωπάκια, λαμπερά αστεράκια. Χριστούγεννα!

Δεν θα μπορούσα να είχα κάτι λιγότερο για τις γιορτές. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, θέλω τα Χριστούγεννα να φτάσουν γρήγορα. Μυρίζω τα Χριστούγεννα στο σπίτι από το ζυμάρι που ψήνεται και την κρεμούλα που απλώνεται απαλά.  

Περιμένω τις παραγγελίες σας!

Φιλιά, Φωτεινούλα


2 σχόλια:

  1. Φωτεινή κι εμένα μου αρέσουν αυτά τα κουτιά και είναι και βολικά για μεταφορά cupcakes. Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν έχουμε μεγάλη ποικιλία σε τέτοια μικρά ''γκατζετάκια''.
    Εχω βρει μετά από ψάξιμο κι εγώ σε κάποιο site ελληνικό που έχει τέτοια.
    Θα το βρω και θα στο στειλω με mail.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Chit chat!!!