Πέμπτη, 8 Νοεμβρίου 2012

Greek blogs by women

Η πρώτη ελληνική γυναικεία κοινότητα!


Η μέρα ξεκίνησε ως συνεντευξιάζουσα. Ναι, έδωσα συνέντευξη για το blog Greek blogs by women, ένα σημείο συνάντησης γυναικών με πολλά και διαφορετικά ενδιαφέροντα που μοιράζονται, εμπνέουν τις υπόλοιπες από εμάς με τις επιλογές τους και τις απόψεις τους. 

Εκεί κάπου στην πρώτη σελίδα μου έκαναν την τιμή να δημοσιεύσουν και τη δική μου συνέντευξη, ίσως να επηρρεάσω και εγώ με τη σειρά μου μερικές από εσάς και να σας σπρώξω προς την κουζίνα! 

Η κουζίνα δεν είναι μόνο για μαμάδες και γιαγιάδες, ούτε μόνο για εκκολαπτόμενους master chef. Η  κουζίνα είναι ένας χώρος αγχολυτικός, προσφέρει ελευθερία, αποτοξίνωση από την καθημερινότητα, δημιουργικότητα, φαντασία, χρώματα, αρώματα, και γεύσεις, ξυπνάει τις αισθήσεις, προσφέρει χαρά σε εμάς και τους γύρω μας και, κάποιες φορές, μπορεί να γίνει και επάγγελμα ακόμα κι από το σπίτι!

Σας ευχαριστώ κορίτσια για τη συνέντευξη κι ελπίζω κάποια στιγμή να τα πούμε και δια ζώσης! Μέχρι τότε να σας κεράσω το γλυκάκι μου!

Τη συνέντευξη μπορείτε να τη διαβάσετε εδώ
http://greekblogsbywomen.blogspot.gr/2012/11/blogger.html

Φιλιά Φωτεινούλα

2 σχόλια:

  1. Φωτεινούλα σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά στο blog μου.
    Ειλικρινά πολύ με χαροποίησε που με έβαλες μέσα στα 5 αγαπημένα σου blog και με τιμά ιδιαίτερα. Πολύ γλυκό κι ευγενικό εκ μέρους σου.
    Συμφωνώ κι εγώ με τα θετικά που ανέφερες του να είσαι blogger

    Σ ευχαριστώ για άλλη μια φορά κι ελπίζω να τα ξαναπούμε από κοντά.

    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μάριον, πάντα απολαμβάνω την επικοινωνία μαζί σου και τις ιδιαίτερες δημοσιεύσεις σου... Φιλιά!

      Διαγραφή

Chit chat!!!