Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012

Nescafe... χωρίς σχόλια



Είχε μεσημεριάσει, ήμουν στο κέντρο της Αθήνας και έκανε μια απίστευτη νύστα που συνοδευόταν με στιγμές ηλιοφάνειας και κρύου όταν ξαφνικά βρέθηκα σε μια παραδεισένια όαση στον 7ο όροφο ενός κτιρίου.

Χαλαρή μουσική, όμορφος κόσμος και μια γνώριμη μεθυστική μυρωδιά! "Θέλω ένα καφέ τώρα!" φώναξα σιωπηρά μέσα μου και δεν ήταν πολύ δύσκολο να τον βρω. 


Ήμουν καλεσμένη σε ένα πολύ όμορφο event για την καμπάνια λανσαρίσματος της νέας κομψής συσκευασίας του Nescafe, μια συσκευασία που μοιάζει με μοντέλο που λικνίζεται στην πασαρέλα ενός παρισινού ντεφιλέ μόδας!

Μην μου πείτε ότι έχω άδικο! Αυτές οι καμπύλες πέρα από ότι είναι εξαιρετικά βολικές στο "πιάσιμο" μου θυμίζουν λεπτή μέση μοντέλου.  

Για τη γεύση του καφέ δεν έχω να προσθέσω τίποτα, όλοι την εμπιστευόμαστε με κλειστά μάτια σε οποιαδήποτε θερμοκρασία. Ίσως είναι ο πρώτος καφές που έχουμε γευτεί από παιδιά.

Επίσης, θέλω να τονίσω ότι το θέμα της καμπάνιας "Η μαγεία είναι δίπλα σου" με έκανε να θαυμάσω το απίθανο χορευτικό που ξετυλίχτηκε μπροστά μας και να ζηλέψω τους πανέμορφους πίνακες-φωτογραφίες που κρέμονταν στους τοίχους από ανθρώπους μη επαγγελματίες φωτογράφους.

Και, ναι, είναι αλήθεια, η μαγεία μπορεί να βρίσκεται στο χέρι που μας αγκαλιάζει, στην ανάσα που αισθανόμαστε στο λαιμό μας όταν κοιμόμαστε, στο χαμόγελο του παιδιού μας, στο χάδι της μαμάς μας κι ακόμα στο λουλούδι που καταφέραμε να ανθίσει στο μπαλκόνι μας ή στο ζωάκι που μας περιμένει με έναν ήχο τη στιγμή που βάζουμε το κλειδί στην πόρτα. 

Για όλα αυτά μαγευόμαστε, επιστρέφουμε και μαζί με αυτά απολαμβάνουμε ένα φλιτζάνι καφέ!

Πολλά μπράβο σας κι ευχαριστώ για την πρόσκληση! Επιφυλάσσομαι να επιστρέψω με Fisheye φωτογραφίες άμεσα!

Φιλιά, Φωτεινούλα 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Chit chat!!!