Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικα δώρα 2012... εν καιρώ κρίσης


Κάθε χρόνο σπάω το κεφάλι μου να βρω τι δώρο θα κάνω στα αγαπημένα μου πρόσωπα (ή και στα λιγοτερο αγαπημένα μου), κοντινά, συγγενικά, φιλικά, συναδελφικα!

Και, φυσικά, όπως οι περισσότεροι από εσάς, τριγυρίζω στις ίδιες επιλογές... Ρούχα, πυτζάμες, εσώρουχα, αξεσουάρ!

"Που λεφτά για τέτοιες πολυτέλειες!," θα έλεγα εγώ, κρίνοντας πρώτα από τον εαυτό μου! Στην εκπνοή του 2012, ας πρωτοτυπήσουμε αισιοδοξώντας σε ένα διαφορετικό και καλύτερο 2013.


Εν καιρώ κρίσης, η χειρονομία μετράει και τι καλύτερο από ένα δώρο γευστικό, χειροποίητο, μοναδικό "φτιαγμένο" σύμφωνα με τα δικά σας γούστα που σέβεται τις οικονομικές σας δυνατότητες διότι εσείς επιλέγετε πόσο θα κοστίσει.


Εχουμε και λέμε, λοιπόν.


Συνθέστε το δικο σας πακέτο δώρου με επιλογή από την γκάμα των προϊοντων που θα βρείτε στη σελίδα "e-παραγγελία μου" ή δωρίστε ένα εργαστήριο HOME Cooking, για παρέες, ζευγάρια ή επίδοξους Master Chef.



Επικοινωνήστε μαζί μου στο τηλέφωνο 6946-007009 ή με e-mail στη διεύθυνση foteinipal@gmail.com για να ετοίμασε την παραγγελία σας. Οι μέρες που απομένουν μέχρι την αλλαγή του χρόνου λιγοστεύουν!

Περιμένω τις παραγγελίες σας!

Φιλιά, Φωτεινούλα

2 σχόλια:

  1. Oλα πολύ ωραία Φωτεινή.

    Καλά Χριστούγεννα εύχομαι με υγεία κι ευτυχία για σένα και την οικογένειά σου.

    Χρόνια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά και Καλά σε όλα τα αγαπημένα σου πρόσωπα!

      Διαγραφή

Chit chat!!!