Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου 2013

Λαχανόρυζο, ζουμερό και με μυρωδιά δυόσμου και βασιλικού


Είπα σήμερα να φτιάξουμε λαχανόρυζο. Το έφαγα πρόσφατα από τα χεράκια της μαμάς μου και γλυκάθηκα! Για να είμαι ειλικρινής δεν της είχα ζητήσει τη συνταγή, εκ παραδρομής, οπότε όταν έφτασε η ώρα 10 το βράδυ για να το μαγειρέψω δεν ήταν δυνατό να την ενοχλήσω. Αυτοσχεδιασμός, λοιπόν, ακόμα κι αν είναι παραδοσιακή συνταγή. Τι μπορεί να πάει λάθος;


Λίστα για ψώνια
ένα λάχανο αφράτο κομμένο σε λωρίδες
2-3 φρέσκα κρεμμυδάκια
1 πράσο
2 καρότα σε ροδέλες
2-3 κλαράκια μαϊντανό ψιλοκομμένο (μόνο τα φύλλα)
2-3 κλαράκια άνηθο ψιλοκομμένο
φυλλαράκια βασιλικού και δυόσμου (κατά προτίμηση φρέσκα)
2 ντομάτες κόκκινες τριμμένες, για σάλτσα 
μία  κούπα ρύζι νυχάκι
ελαιόλαδο
αλάτι και πιπέρι


Σοτάρω σε ελαιόλαδο το κρεμμυδάκι και το πράσο και προσθέτω το λάχανο όσο πιο ψιλοκομμένο μπορώ και το καρότο. Ανακατεύω καλά με την κουτάλα και προσθέτω τα πράσινα μυρωδικά. Συνεχίζω το ανακάτεμα σταδιακά ελέγχοντας να μη μου κολλήσει στον πάτο της κατσαρόλας. 

Σκεπάζω την κατσαρόλα, όχι τελείως, προσθέτω ένα ποτήρι νερό και το αφήνω να βράσει στην άχνη του. Τέλος, προσθέτω τη ντομάτα, αλάτι και πιπέρι, ελάχιστη ζάχαρη, βασιλικό και δυόσμο.

Αφήνω όλα τα υλικά να μαγειρευτούν μέχρι το λάχανο και το καρότο να είναι σχεδόν έτοιμα. Συμπληρώνω νεράκι όποτε χρειάζεται και δεν ξεχνώ το ανακάτεμα!

Όταν είναι σχεδόν έτοιμα τα λαχανικά μου, προσθέτω το ρύζι και το φαγητό μου είναι έτοιμο όταν το ρύζι είναι απόλυτα βρασμένο! 

Ελίτσες, χωριάτικο λουκάνικο, φετούλα είναι τα νόστιμα συνοδευτικά του πιάτου μου.

Καλή σας απόλαυση καλοί μου αναγνώστες! Δεσμεύομαι για τη φωτογραφία ... προσεχώς!

Φιλιά, Φωτεινούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Chit chat!!!