Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Κοτόπουλο λεμονάτο της κατσαρόλας με αρμπαρόριζα


Αυτή η συνταγή έπεσε στα χέρια μου από ένα βιβλίο του Αλέξανδρου Γιώτη. Μου κίνησε αμέσως την περιέργεια κυρίως γιατί έχω αρμπαρόριζα σε μια γλάστρα στο μπαλκόνι μου και την έχω χρησιμοποιήσει μόνο για τα γλυκά του κουταλιού που φτιάχνω. Τα άρωμα της αρμπαρόριζας, δε, είναι θεϊκό!

Και  μια και η ώρα ήταν περασμένη κι έπρεπε να ετοιμάσω κάτι γρήγορα, μου φάνηκε πολύ εύκολη αυτή η συνταγή, κι ακόμα περισσότερο γιατί χρησιμοποίησα τη χύτρα μου. Αποτέλεσμα; Σε μισή ώρα απολαμβάναμε σούπερ αρωματικό φαγητό με μεγαλοπρέπεια!


Λίστα για ψώνια
1 κοτόπουλο κομμένο σε μπουκιές χωρίς κόκαλο
1 κρεμμύδι  χοντροκομμένο
2 σκελίδες σκόρδο πατημένες
1 φλυτζάνι λευκό κρασί
4-5 φύλλα αρμπαρόριζα
ελαιόλαδο
χυμο και ξύσμα από ένα λεμόνι
1κσ. αλεύρι
αλάτι και πιπέρι



Πανεύκολη συνταγή και σύντομη, σας το εγγυώμαι.

Πλένετε καλά τις μπουκιές του κοτόπουλου, τις σκουπίζετε ελαφρά, ταμποναριστά με χαρτί κουζίνας, και όπως είναι μέσα στο μπωλ τις πασπαλίζετε με το αλατοπίπερο και το αλεύρι και ανακατεύετε καλά.

Σωτάρετε το κοτόπουλο στη χύτρα ή σε καταρόλα, σε ελαιόλαδο, από όλες τις πλευρές, προσθέτετε το κρεμμύδι και το σκόρδο, να σωταριστούν κι αυτά και να ροδίσουν ελαφρά.

Μόλις είναι έτοιμα, σβήνετε με το λευκό κρασί και το λεμόνι. Αφήστε λίγο να εξατμιστεί το αλκοόλ, προσθέστε το ξύσμα και την αρμπαρόριζα και αφήστε το κοτόπουλο να μαγειρευτεί στη χύτρα για 20 λεπτά. Έτοιμο!

Αν αποφασίσετε να το βάλετε στην κατσαρόλα, θα το μαγειρέψετε σε μέτρια φωτιά έως ότου μαλακώσει και γίνει λιώμα, προσέχοντας να συμπληρώνεται τα υγρά του για να μην κολλήσει και σας καεί.

Αυτό το θεϊκό φαγητό μπορείτε να το σερβίρετε με αρωματικό Jasmin ρύζι που του ταιριάζει τέλεια!

Καλή σας απόλαυση!

Φιλιά, Φωτεινούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Chit chat!!!