Σάββατο, 1 Φεβρουαρίου 2014

Pancakes like Jamie Oliver's



Μα, καλά, τι το ιδιαίτερο έχουν αυτά τα pancakes κι όλοι οι Άγγλοι και οι Αμερικάνοι τρελαίνονται; Για να το καταλάβετε και να απαντήσετε στην ερώτηση θα πρέπει να τα φτιάξετε και να τα δοκιμάσετε. Είναι απίθανα! 
Η διαδικασία απλή κι εύκολη, κάτι σαν να φτιάχνετε κρέπες αλλά πολύ πιο νόστιμο ζυμάρι κι αφράτο. Απίθανη αίσθηση! Το μυστικό κρύβεται στο τριμμένο φρούτο που είναι απαραίτητο συστατικό της ζύμης. 


Λίστα για ψώνια
170γρ. αλεύρι μπλε
1,5κ.γ. baking powder
270γρ. γάλα
1 αβγό
λίγο αλάτι
1 μήλο ή 1 αχλάδι καθαρισμένο, τριμμένο
λάδι για τηγάνισμα


Η διαδικασία τόσο απλή που πιο απλή δεν γίνεται! Ανακατεύετε όλα τα υλικά μαζί προσθέτοντας τελευταίο το φρούτο. Επειδή το φρούτο μαυρίζει θα πρέπει να τις τηγανίσετε άμεσα.

Χρησιμοποίησα ένα πολύ μικρό τηγανάκι διαμέτρου 15εκ. περίπου και η συνταγή μου μου έβγαλε 10 αφράτες και παχουλές τηγανίτες.

Προσοχή! Δεν θέλουν πολύ ψήσιμο, ίσα να ροδίσουν, αλλά προκειμένου να ψηθεί καλά το ζυμάρι μέχρι μέσα θα πρέπει να της τηγανίσετε σε μέτρια φωτιά. Επίσης, πρέπει να λαδώνετε το τηγανάκι για κάθε τηγανίτα που τηγανίζετε προκειμένου να μην κολλήσουν. Ο Jamie χρησιμοποιεί βούτυρο, εγώ ελαιόλαδο. Θα πρέπει να επιλέξετε το κατάλληλο βούτυρο προκειμένου να μην καίγεται εύκολα και γίνει μπουρλότο η τηγανίτα.

Ώρα για διακόσμηση!
Βούτυρο, μέλι, ξηροί καρποί, φρέσκα φρούτα, γιαούρτι, σαντιγύ, μερέντα, μαρμελάδα, ... και ο κατάλογος συνεχίζεται.

Προσωπικά λατρεύω το βούτυρο και το μέλι που λιώνει στη ζεστή τηγανίτα και στο τέλος την πασπαλίζω με κροκάν φουντουκιού... όνειρο!

Γρήγορα στην κουζίνα σας για τηγανίτες! Θα τις λατρέψετε!

Καλή σας απόλαυση!

Φιλιά,
Φωτεινούλα

2 σχόλια:

  1. Προσωπικα τις ηξερα ως τηγανίτες, τις εφτιαχνε η μαμα μου οταν ημουν μικρή.
    Τωρα πια εχουν επικρατησει ως πανκέικ.
    Εχω φτιαξει αυτες του Τζέιμι και ειναι πράγματι μουρλια :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι η μαμά μου έκανε τηγανίτες αλλά να πω την αμαρτία μου δεν είχαν τίποτα κοινό με του Jamie. Έβαζε μήλο μέσα η μαμά σου; Αυτές βγαίνουν ζουμερές κι αφράτες. Μάλιστα, την άλλη μέρα τις ζεσταίνω πάλι στην τοστιέρα κι είναι τελειες κι ο Jamie από αλλού τις έκλεψε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Chit chat!!!