Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2014

ΑΣΜΠΕΤΕ 2014 και be good! be happy!


Όποιος ξέρει τι έιναι το ΑΣΜΠΕΤΕ2014 να σηκώσει το χέρι του και θα πάρει για δώρο όλο το δίσκο με τα cupcakes!

Για να δω χεράκια... μμμ, ωραιότατα, λοιπόν.

Το Ασμπετε 2014 είναι μια ιδέα που σκοπός είναι να γίνει θεσμός και τον εμπνεύστηκαν κάποιοι πολλοί ενδιαφέροντες δημιουργικοί και δραστήριοι άνθρωποι. 

Εγώ θα αναφερθώ μόνο στη φίλη μου, Μπέσσυ Μαστραντώνη, και θα την ευχαριστήσω για την πρόσκληση και την τιμή που μου έκανε να μιλήσω στους καλεσμένους της εκδήλωσης για τα ενδιαφέροντα μου και τον τρόπο... που σκέφτομαι στον πανέμορφο χώρο του Cheap Art στο Χαλάνδρι με την τέλεια αυλή και την αρτίστικη διακόσμηση . 

Λίγο πολύ τα λόγια ήταν τα εξής...

Ονομάζομαι Φωτεινή Παλιεράκη και έχω σπουδάσει Μηχανικός Ορυκτών Πόρων. Έχω ένα μεταπτυχιακό MBA στη Διοίκηση Επιχειρήσεων κι άλλο ένα μεταπτυχιακό στην Κατασκευή Υπογείων Έργων. Εργάστηκα 15 χρόνια ως μηχανικός και ομολογώ ότι η επαγγελματική μου πορεία ήταν μια παταγώδης και ολική αποτυχία διότι διάλεξα μια ειδίκευση, αυτή του Μηχανικού Προγραμματισμού Μεγάλων Τεχνικών Έργων με χρήση ειδικού λογισμικού, η οποία δεν έχει καμία εφαρμογή στην Ελλάδα όπου όλος ο προγραμματισμός των έργων γίνεται με συνεννοήσεις κάτω από το τραπέζι.

Εδώ και τέσσερα χρόνια είμαι άνεργη. Για την ακρίβεια, πιστεύω ότι τα προηγούμενα 15 χρόνια ήμουν άνεργη διότι δεν παρήγαγα κανένα έργο.

Μετά την τελευταία μου απόλυση αποφάσισα να ασχοληθώ με την ευτυχία του εαυτού μου, του inner self, με ό,τι μου αρέσει και με κάνει ευτυχισμένη, με ό,τι ήθελα πάντα να κάνω και δεν έβρισκα ποτέ να κάνω. 

Καταρχήν, ξεκίνησα γνωρίζοντας τα παιδιά μου διότι μέχρι εκείνη τη στιγμή η εργασιακή μου απασχόληση δεν μου άφηνε το χρόνο να ασχοληθώ και στη συνέχεια...

Έκανα γιόγκα, πιλάτες, σεμινάρια ζωγραφικής (όπου προέκυψαν πανέμορφοι πίνακες να στολίζουν τους τοίχους του σπιτιού μου), σεμινάρια δημιουργικής γραφής (όπου προέκυψαν δύο παραμύθια και μία αστυνομική νουβέλα τα οποία είμαι σίγουρη ότι κάποια στιγμή θα βρουν το δρόμο τους προς την έκδοση), συμμετείχα στο master chef τερματίζοντας 26η ανάμεσα σε άλλους έμπειρους σεφ όπου προέκυψε το food blogging με τις www.oikaliteressyntagesmou.blogspot.com και η συμπαραγωγή ραδιοφωνικής μαγειρικής εκπομπής σε ιντερνετικό ραδιοφωνικό σταθμό και εμπνεύστηκα το θεσμό του HOME COOKING, δηλαδή σεμινάρια μαγειρικής για παρέες, στο χώρο σου όπου σας διδάσκω να μαγειρέψετε το μενού της επιλογής σας μαζί με τους καλεσμένους σας. Παρακολουθούσα μαθήματα Λάτιν χορών (με τους οποίους ασχολήθηκα τρία χρόνια), συμμετέχω εδώ και δύο χρόνια σε ένα χορωδιακό σχήμα ως σοπράνο, συμμετέχω σε θεατρική ομάδα, επίσης, τα τελευταία δύο χρόνια, και πρόσφατα ξεκίνησα σεμινάριο Κοπτικής - Ραπτικής όπου ήδη έχω δημιουργήσει τη δική μου καλοκαιρινή σειρά ρούχων με την επωνυμία Dress your style up ή αλλιώς "Ντύσου το στυλ σου" όπου επιλέγουμε μαζί το ύφασμα και το σχέδιο, διαμορφώνουμε το στυλ σου και αναλαμβάνω την υλοποίηση του ρούχου.

Στόχος όλων αυτών; Πρωτίστως να περνάω καλά γιατί η ζωή είναι μικρή και πρέπει να τη χαιρόμαστε και να την τροφοδοτούμε με όμορφες στιγμές. Και δευτερευόντως, προσδοκώ σε νέες συνεργασίες και ιδέες όπου όλη αυτή η ενασχόληση θα λειτουργήσει βιοποριστικά χωρίς να μου στερούν τη δημιουργικότητα που πηγάζει από μέσα μου. 

Αυτά!

Φιλιά, Φωτεινούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Chit chat!!!